EXPLORING DAY IN IBIZA

Man skulle ikke dro man kunne finne så mange skjulte skatter på en heldagstur med boogie, uten noe anelse om hvor vi skal. Men dagen jeg og Martina bestemte oss for å utforske Ibiza på egenhånd, fremfor å ta mye taxi som bare koster – leide vi en boogie for 700 kroner. Den var våres fra klokken 10:00 til 20:00 på kvelden, så dere kan bare tenke dere hva vi opplevde på denne dagen. Fantastisk utsikt fra veiene, den savnede delen av Atlantis (den fascinerte meg mest), gamle byen og flotte strender uten mas. På en dag fikk vi liksom gjort alt det vi kanskje ellers ville gjort på en hel uke. Det var magisk, og fantastisk å kjenne vinden treffe ansiktet ditt (unntatt alle insektene som traff oss på motorveien) i 40 grader solstek. På denne dagen skjedde det så mye, at det nesten gikk i glemmeboken inntil jeg nok en gang ville bla igjennom alle bildene fra turen. Disse minnene lever jeg på så lenge, og det er så godt.

 

2 kommentarer
      1. Så gøy å høre!!! Naturen der er finere enn man skulle trodd når man først tenker på Ibiza. Jeg ble selv veldig overrasket, og utrolig glad for at jeg nå vet hvordan Ibiza er. Det er ikke bare fyll og fanteri der.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg