FAUX FUR

Jeg har kost meg så mye i helgen som var, altså herregud. Det startet med enn gruppetime med Ida og Donika, der de fikk meg med på Bodybalance og jeg sa ja uten å vite hva det er. Jeg turte derfor ikke å google det, tilfelle jeg skulle angre. Vi klarte å gå glipp av oppvarmingen de første 10 minuttene, siden det var umulig å finne parkeringsplass – så vi ble jo sendt rett inn i helvete da vi kom inn i rommet. Bodybalance ser så enkelt ut, men så fort vi kom i gang kjente man det i alle muskler og det var vanskeligere enn det jeg trodde. Jeg har alltid trodd at jeg har god balanse, men jeg forstod raskt at jeg tok feil der. Man flirer fordi man er så dårlig og mister balansen, men heldigvis er du ikke den eneste som er dårlig der inne. Så det er godt å vite! Selvom det var tungt, følte vi alle tre for å ta en treningsøkt som endte opp med å være skikkelig bra. Det er kanskje teit å si, men jeg hadde en Sex and the City øyeblikk av å bare trene på formiddagen, dra hjem for å slappe av og dusje, for så å komme seg ut og ta noen drinker på byen. Jeg smilte hele dagen, og det var så godt. Søndagen derimot, ikke så god. En blanding av å være støl og fyllesyk skal jeg sørge for å ikke oppleve igjen..

Jeg vil vise dere en ny godbit som egentlig ikke er så ny, men jeg har bare ikke knipset noen bilder i den enda. Etter å ha publisert en story av den på Instagram, tok det helt av og meldingene bare ramlet inn om hvor den er fra. Denne skjønnheten er fra Svea faktisk, og er så klart fuskepels. Den er like god som det ser ut som, hvis ikke enda bedre (!!!). Dette er den type jakke man vil pakke seg inn i når man er kald, og det elsker jeg. Den er litt stor i størrelsen hvis noen av dere skulle lure. Jeg så den er til salgs på Nelly hvis noen skulle ønske å se på den. Der heter den Kennedy Jacket <3




2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg