FILA AT MILAN FASHION WEEK

Så sprøtt som det er, kommer jeg ikke over at min første reise til Italia var for FILA, i Milano. Men det skal sies sagt jeg har levd ganske mye på dette siden jeg kom hjem fra den reisen. Ikke nok med at jeg opplevde Italia for første gang, men jeg opplevde den i Milano – fashion byen som ga meg et stort innblikk av hvor crazy det er under fashionweek. Jeg elsket å se på alle menneskene som måtte rekke avtalene sine, og nærmest løp i en stressende fart. Takk gud for at det ikke var meg som hadde dårlig tid, det hadde vi ikke en eneste gang under denne reisen. Dagene gikk til å spise mye mozzarella, drikke god vin og nyte øyeblikkene jeg ikke kommer til å få oppleve igjen. Å oppleve fashionweek var egentlig noe jeg aldri ville, siden jeg ikke liker mengden mennesker og alt det overfladiske. Det er kaos, men bra kaos. Og det forstod jeg først da jeg stod midt i kaoset selv. Det var nytt og spennende. Jeg hadde min gjeng jeg var med, og det roet meg veldig. Så jeg vil absolutt gi det flere sjanser, kanskje neste gang i København som jeg har nevnt til noen av mine nærmeste. Det skal sies at jeg vil tilbake til Italia, men det er mange andre byer jeg vil oppleve – og Milano kan jeg nå krysse av, som føles utrolig merkelig men godt.

Jeg tok en del bilder analogt, men jeg burde kanskje tenkt på at det ikke knipser de beste bildene i fart og uten blits. Så selvom jeg gjerne skulle vist dere flere av mine favoritt styles fra fashionshowet, får dere nyte de klare bildene jeg har derfra <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg