FIRST DAY IN HONG KONG

Å reise 12 timer for å treffe kjæresten sin, det er spesielt. Rart også, for vi har ikke vært så lenge fra hverandre før. Samtidig var det fantastisk godt å se han igjen, og tenke at vi er halvveis allerede. Vi har nesten klart det nå. En av grunnene til at jeg var så mye på reiser og alltid hadde noe å gjøre, var for å ikke fokusere på at han hadde dratt. Jeg var kjemperedd for å bli deprimert for å være helt ærlig med dere, men alt jeg drev med den første perioden fungerte dritbra. Nå derimot kjenner jeg mye mer på det. Spesielt fordi uken i Hong Kong gikk alt for fort, tiden bare fløy og før vi visste ordet av det skulle jeg si farvel til han igjen. Det var ikke like tøft som første gangen, men annerledes tøft. Jeg følte meg ganske tom, for nå var det tilbake til avstanden igjen som jeg ikke er noe fan av. Jeg tror bare de som har vært i et avstandsforhold kan forstå, for det er virkelig en merkelig periode. Men jeg har han hjemme til jul, og det er ingenting jeg gleder meg mer til enn det. Fineste julegaven jeg kan få.

Det var varmt, fuktig og vått i Hong Kong – og jeg har litt bilder å vise dere fra den turen selvfølgelig. Det er noen fra kameraet, og noen bilder fra analog kameraet mitt som var med meg på turen. Jeg må bare skyte opp de siste bildene så kan jeg fremkalle det (!!!). Gleder meg SÅ mye til det.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg