FIRST INSTINCT BLUE

ABERCROMBIE & FITCH

Parfyme har alltid betydd mye for meg. Det gjør noe spesielt med humøret mitt utifra hvilken duft jeg velger for dagen. Hvis jeg vil bli lagt merke til, tar jeg på meg en sensuell duft, mens andre ganger når jeg vil føle meg lett, tar jeg på meg en frisk og naturlig duft. Jeg har alltid hatt en drøm om å lansere min egen parfyme, siden jeg var liten og drømte meg bort. Da jeg var liten gikk jeg rundt for å stjele blomster jeg synes luktet godt, samt brukte de fine blomstene som var i skogen ved meg til å lage parfyme. Det tok flere dager å få parfymen på flaske, men da det ble ferdig – gikk jeg rundt og ringte på fra dør til dør for å spørre om noen ville kjøpe parfyme til 20 kroner. Nesten rart jeg ikke er et geni i dag… Men gjett om det ble mye godteri på meg!

Denne duften fra Abercrombie & Fitch er perfekt til deg som er sensitiv til sterke dufter og bare vil lukte ren eller friskt. Det er en parfyme som får deg til å lukte som de sommerkveldene du elsker.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg