FREDAG

Jeg burde egentlig vært kjempeglad for at det er helg, men jeg kan ikke annet enn å være sur for at jeg enda er dårlig. Det hele begynte med at jeg begynte å hoste og være slapp i Lofoten. Jeg så aldri for meg at dette var noe som skulle vare over en uke, men der kan man se. Jeg var kanskje for sikker på at jeg skulle være frisk i løpet av få dager, så det faktisk ble det motsatte. Når man blir dårlig, kommer det også med dårlig selvtillit hver eneste gang her. Nå sitter jeg med en haug av tanker i hodet, som jeg ikke vil ha, de skremmer meg litt og det kommer av at jeg ikke gjør noe – håper jeg. Jeg ligger kun hjemme i sengen min og ser på miniserier. Det er deilig det, men jeg har ikke gjort annet og det gjør meg rastløs. Jeg vil trene, men jeg er syk, så det kommer bare til å slå tilbake på formen. Noe sier meg at jeg har å komme meg over denne helgen ved å være sengeliggende, så det er det jeg skal gjøre.

I går var jeg en rask tur i byen for å sjekke et sprengt blodkar som jeg har ganske nærme øyet mitt. Jeg har hatt det så lenge jeg kan huske, men jeg kjenner meg så klar for å fjerne det nå. Så nå venter jeg kun på svar om når jeg kan få time, så skal det fjernes med laser. Det gleder jeg meg veldig til. Det har vært en liten kompleks, som har gjort at jeg alltid føler at jeg må dekke over med litt sminke før jeg kan gå ut. Det er så tåpelig at jeg må le… Komplekser ditt, komplekser datt.


God helg <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg