GANT 70 ÅRS JUBILEUM

Reklame – Invitert 

 

Det er helt utrolig hvor fort dagene går, og tanken på at GANT eventet i Stockholm begynner å bli en stund siden. I april fikk jeg en mail fra Karoline fra This Is PR, og lurte på om jeg ville bli med til Stockholm sammen med GANT for å feire jubileumsåret. Det er helt sinnsykt å tenke på at de er 70 år dette året – altså før mamma og pappa eksisterte, hvor sykt? Som dere sikkert forstår takket jeg ja, og denne feiringen skulle skje i starten av mai. Sammen med Karoline, var det meg og to andre profiler. Blant annet Nina Sandbech og Emilie Tømmerberg, som skulle få være med på denne minnerike kvelden. Så fort vi satte den første foten ned på flyplassen i Stockholm, ble vi behandlet som prinsesser hele gjengen. Vi ble overrasket med champagne, jordbær og donuts i en salong som heter Styleport. Der var vi i et par timer for å bli stylet på håret, samt bestille takeaway for å ha en skikkelig jentedag før den store feiringen på kvelden. GANT hadde holdt kortene tett til brystet, så vi visste ikke stort om hvor vi skulle være eller hvordan feiringen ville bli. Stedet vi ankom var en enorm stor bygning, og den røde løperen. Etter litt mingling ute med bobler i glasset, gikk vi inn for å utforske mer og for å se hva GANT hadde stelt i stand. Det første vi møtte på var et rom der du kunne få initialene dine på en GANT skjorte, og det var det første vi gjorde før vi gikk opp til festen. Der var det forskjellig underholdning i hvert eneste rom, med flotte opptredener fra kjente personer. En fantastisk feiring, som vi sent vil glemme





På hotellrommet mitt lå det en fin overraskelse fra GANT.




Dette er fine Karoline fra PR-byrået.




Her ventet vi på å få skjortene våres med initialene på.

Og jeg mottok noen bilder fra GANT festen som ble knipset av oss. Så her får dere et ekstra bildedryss:

Dette er den norske GANT gjengen vi reiste med.



Det er umulig å få bra bilder av meg mens jeg prater :)))))) Alle ser slik ut.



Takk for en fantastisk tur og feiring!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg