GEIRANGER & HODDEVIK

EVENTYR

Okei dere…. Hvor mye tenker dere over filmen Bølgen, på de første bildene i dette innlegget? Så fort jeg gikk ut av bilen og gikk nedover, fikk jeg gåsehud. Jeg likte den filmen så godt, og jeg husker at etter første gang jeg så den filmen sa jeg at jeg ville dra til Geiranger. Det er derfor så sprøtt å stå der, og se den flotte utsikten. Det er ganske kjekt å vite at jeg kan krysse det av på ting jeg vil oppleve, samt mye annet på denne turen. Det ble flere pauser på veien hvor vi kjørte litt drone, stoppet på cafe for å spise god kanelbolle og et par tissepauser. Veien etter Geiranger ble mot Hoddevik, og der skulle vi overnatte på Stad Surfing som viste seg å være veldig kos. Alle menneskene der var så chille, og man fikk den viben man så for seg å få på en slik plass. Planen vår den kvelden vi kom var å steke to Grandiosa pizza, drikke vin og spille kort frem til solen begynte å gå ned. Den ville vi se fra stranden mens vi tok oss en pils, men dessverre ble det overskyet så da holdt vi oss inne, og hygget oss i flere timer før vi la oss i køyesengene. Bare det i seg selv var kjempegøy!

6 kommentarer

Siste innlegg