HAIR VOLUME

Annonse for Hair Volume

Jeg har vært i Oslo helt siden onsdag, og det har vært godt for sjelen. Uken ble raskt bedre da jeg våknet opp til en mail der jeg fikk beskjed om at jeg var en av finalistene i Vixen Awards. Jeg klarer ikke helt å fatte det enda. For bare å bli en av semifinalistene blant 14 andre freshe damer, under kategorien Årets influencer innen mote – det er så SYKT koselig. Jeg får ikke sagt det nok. Jeg har jobbet med sosiale medier i nesten 10 år, og plutselig er det noen som synes jeg har fortjent litt ekstra. Det fineste av alt er at jeg ikke vet hvem dere er, som stemte meg frem, men dere unnet meg det likevel. Jeg vet det er så klisjè å si, men jeg føler jeg allerede har vunnet så mye. Folk ser meg, og det er så rørende. Jeg tenkte aldri at jeg skulle komme til finalen. Så jeg begynte aldri å tenke på antrekk, før etter jeg fikk den mailen. Nå stresser jeg mer enn nødvendig, og tenker ikke på annet enn antrekk – for jeg har ikke antrekk (!!!). Krise, men ikke ulikt meg å være i siste liten. Så jeg sier derfor bare lykke til, til meg selv og tusen takk til dere som har stemt på meg♥

E T T    N Y T T    Å R    M E D    H A I R    V O L U M E

Det er mye lykke i dette innlegget merker jeg nå, for Vixen er ikke det eneste jeg skal dele med dere, som er en gladnyhet. I 2018 jobbet jeg med en kunde fra samme by som meg, nemlig Hair Volume. Alle har vært så fornøyde med samarbeidet at kunden ønsker å fortsette samarbeidet dette året. Dette betyr enormt mye for meg, og det gjør meg såååå glad. Jeg elsker å få et godt jobb-forhold til kunden, produktet, samarbeidet og felleskapet. Det er til og med flere venner av meg som har begynt på Hair Volume, og det er litt ekstra godt å høre at de er fornøyde de også. Noe mange kanskje misforstår når det gjelder dette produktet, er at det ikke er noe som gjør at håret ditt skal vokse 10 cm i måneden. Det er ikke sånn det fungerer. Hair Volume bidrar til å vedlikeholde normal hårvekst, det pleier håret ditt slik at det føles friskere. Hensikten med dette er altså  ikke at håret skal vokse fortere ut, men det skal generelt bli sunnere – bli pleiet. Produktet er hovedsakelig for hår, men som jeg har sagt helt fra starten av, er dette også godt for både hud og negler. Jeg bruker ikke Hair Volume kun på grunn av håret, det er basically 3 fluer i en smekk: hår, negler og hud. Det er derfor jeg liker dette produktet så godt.

D Ø G N D O S E :
2 hår gummies daglig
Jeg tar mine til frokosten, men man kan også bare ta det til et glass vann.

Trykk HER for å lese mer om Hair Volume.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg