HONG KONG ON FILM

Disse bildene er tatt med Olympus Mju II med Portra 160

7 kommentarer
    1. Du tar så mye fine bilder 😍
      Jeg sliter forresten veldig med å komme inn på bloggen din via telefon! Har du aning om hvorfor? Er det fordi du legger ut bilder med veldig god kvalitet? Jeg er hver fall avhengig av god dekning for å komme inn…
      Håper det går bra med foten din ❤️

      1. Tusen tusen takk for det! <3 Jeg har ingen anelse om hvorfor du har problemer med å komme inn på bloggen min via telefonen – jeg har aldri opplevd det selv før. Så dette var veldig rart. Er det hver gang, eller av og til? Kommer det også opp feilmelding, eller bare prøver den å loade evig?

        1. Den loader evig 🙈 men nå krysser jeg ikke ned siden, men har den heller åpent i eget «vindu» da kommer jeg inn hver gang!
          Trodde nemlig du hadde sluttet å blogge, siden jeg aldri kom inn.. men håper det bare er min telefon som har vært problemet. Ble veldig glad når jeg fant ut at du fortsatt holdt på! (Har vart ca en mnd), så ny telefon skal vert fall ønskes til jul! Hehe

          1. Nei så merkelig….. Det skal uansett ikke være sånn når man går inn på siden min, men hvis dette ikke gir seg – gi gjerne beskjed så skal jeg høre med managementet mitt <3 GOD JUL!

    2. utrolig fine bilder!! lurer forresten hvilken modell nike skoene er? og eventuelt hvor du har kjøpt de?

      1. De hvite Nike skoene er i modellen P-6000. Jeg prøver å selge den inn til alle venner, fordi den er helt suveren på føttene. Jeg har faktisk 2 par i samme farge, fordi jeg er redd for at jeg aldri vil få kjøpt dem igjen hvis de blir utsolgt. De finnes på Zalando, Urban, Junkyard og Nakedcph <3 Sistnevnte blir det toll på, så sjekk ut de andre først!

        1. TAKK <3 skal sjekke de ut! opplever forresten samme problem når jeg prøver å gå inn på bloggen fra mobilen, veldig rart.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg