INSIDE MY PHONE

Okei, folkens! Dette har vært etterspurt så lenge jeg kan huske, og det har vært latskap fra min side å ikke ha laget et innlegg om dette før nå. MEN nå blir det gjort, til tross for at jeg kan garantere dere at jeg har den kjedeligste iPhonen av alle bloggere, som har gjort dette før meg. Føler dette er så skuffende for dere som har spurt om jeg kan lage dette innlegget, for jeg har absolutt ingenting spennende innhold å vise. Dette beviser bare hvor viktig orden er for meg, og hvor sterkt jeg hater å ha mange apper. Jeg laster ikke ned noe med mindre jeg virkelig får bruk for det. Og spill? Jeg har absolutt ingen! Venner mener jeg er syk i hodet for å ikke ha et eneste spill på telefonen, haha. Jeg må rett og slett ha orden, og ha minst mulig dritt på den.

Bakgrunnsbildet mitt er fra Slottsfjell. Dette ble tatt i farten på vei ned for å høre på Sondre Justad opptre for første gang, og wow… Han var så energisk og herlig.


⇓ MINE SLIDES BESTÅR AV ⇓

 

Som dere ser er det ganske oversiktlig, og veldig få apper – men det er sånn jeg liker det. Og siden det er så få, kan jeg snakke dere igjennom de få appene jeg faktisk tar i bruk mest i hverdagen. Alt på sosialt – Det vil si Facebook, Messenger, Instagram, Snapchat (ikke så mye lenger) og Twitter for å sjekke Politiet Østfold og ting som blir knust (haha). Andre diverse apper som er godt brukt av meg er Trello via jobben – alle poster jeg gjør for kunder blir samlet i en eget kalender som gjør det veldig oversiktlig for alle parter. Så ikke minst Tise, denne sjekker jeg daglig selvom jeg ikke legger ut noe for salgs. Kaller dette for mitt tidsfordriv…

 

⇓ REDIGERING ⇓

 

Alle disse redigeringsappene blir veldig godt brukt av meg. VSCO er den jeg bruker på alle Instagram bildene mine og det har vel vært en favoritt helt siden jeg lastet det ned. Lightroom blir mest brukt på macen, men kan bli tatt i bruk på iPhonen hvis jeg vil fremheve farger, eller dempe de. Så har vi Unfold som er en genial app for å gjøre bilder mer kreative til feks på story på Instagram. Denne tar jeg mest i bruk der, men hende jeg bruker den på bloggen for å være litt mer kreativ og for å lage litt annerledes innhold. Denne appen blir brukt av så og si alle influencere jeg vet om, og den anbefales virkelig (!!!).

Bare rop ut hvis dere har flere ønsker om innlegg♥ Ha en riktig god søndag.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg