IT´S ALL ABOUT THE CLASSICS



Skjorte fra GANT

Man skulle tro det er lett å finne en fin og oversized skjorte, men jeg har selv vært på en lang jakt etter dette. Jeg fant ikke min første før jeg tok turen innom Zara butikken i fjor sommer. Den falt ned på en kleshenger rett foran øynene mine i det en kunde gikk forbi meg, og så snill som jeg var tenkte jeg bare å henge den opp igjen. Men så langt kom jeg aldri, for den ga jeg ikke slipp på før jeg leverte den til en ansatt i kassen. Grunnen til at jeg elsker skjorter som er i en oversized look er fordi du kan leke deg mer med passformen. Alt fra å ha den åpen, lukket med en ende ned i buksen, rulle opp ermene, knyte den rundt livet, stappe hele skjorten i buksen – det finnes så mye man kan gjøre med en så enkel overdel. En hvit skjorte er alt annet enn kjedelig. Er du noen gang i en kleskrise, og bare vil ha en avslappet look? Gå for et klassisk plagg som en hvit t-skjorte eller en enkel oversized skjorte. Dette er rålekkert til både tettsittende jeans, og boyfriend jeans som er min favoritt.


READY TO GO PÅ 1,2,3!

Sleng på deg en klassisk t-skjorte under den hvite skjorten som er oversized, ta på deg dine favoritt jeans og finn frem komfortable sneakers – og du er klar til å gå. Ønsker du å gå for en mer pyntet look, er svarte boots oppskriften.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg