JUST MY LUCK

Annonse for LOUDS

Gårsdagen er vel overstått og det var SÅ koselig å feire med familien. Jeg tok litt, men ikke mange bilder – så de kommer på bloggen i morgen. Dette er første gang jeg ikke har postet noen julebilder på bloggen enda, og det føles så feil. Det er som om jeg bare kjenner at det mangler, så i morgen kommer det litt mer julestemning. Jeg skal innrømme at jeg har vært litt lat på denne fronten, til tross for at jeg har hatt så mye julestemning i går. Jeg ba om et julemirakel på lørdag, i håp om at jeg skulle være frisk på julaften, men frisk ble jeg ikke, den ble verken bedre eller verre. Og det var jeg ganske fornøyd med, slik at smaksløkene mine ikke forsvant midt i all den gode julematen. Det tror jeg er det verste med å bli syk i julen! Så flaks som jeg har, har formen blitt enda verre i dag og alle kan herved kalle meg Rudolf. Jeg er kronisk rød på nesen året rundt, men når jeg blir dårlig, da er det helt vilt hvor rød nesen min blir. Jeg skjønner ikke at det går an egentlig, haha. På grunn av en sår hals, rød nese og øyne som renner, skal jeg tilbringe hele denne dagen i sengen med julefilmer. Det er absolutt ikke det verste, så det er egentlig ganske ok å være syk i dag. Jeg håper bare på at jeg er frisk til i morgen, da jeg skal vorse med jentene mine og dra ut på byen. Det er virkelig ikke noe jeg vil gå glipp av, så i dag skal det jobbes med å bli frisk.

Jeg vil også bare tipse dere om romjulssalget LOUDS  har nå. De tjuvstartet for noen dager siden, men det er ennå sååå mange flotte produkter som er på salgs til en god pris. Flere av mine favoritter er også på salg, og det er litt stas. Noen av produktene er satt ned så mye at man nesten lurer på om det er gjort en feil, så her kan du gjøre flere kupp! Skulle du lure på noe angående noen av produktene, så er det bare å spørre.

Trykk HER for å komme til salget♥




Min fine kosegenser finner du HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg