KERRY HOTEL

Dette hotellet var helt nydelig å bo på, og servicen der var helt fantastisk. Rommet jeg skulle bo på var ikke klart da de andre fikk rommet sitt, og de booket derfor om rom til et med havutsikt. Det kan man si er en veldig god start på ferien. På kveldingen var belysningen fra sengen så vakker, alt var mørkt men byen lyste opp. En slik utsikt kan jeg stirre på lenge, kanskje ikke i en evighet, men lenge nok til at jeg skjønner hvor blessed jeg er før jeg går ut av hotellrommet. Det er mye jeg savner fra den turen, men hotellet tar førsteplassen. Dette er et slikt hotell jeg bare har drømt om å bo på, men aldri tatt meg råd til før jeg rett og slett bare gjorde det denne gangen. Jeg angrer ikke et sekund, for dette bidro til mye av opplevelsen min på turen. Nå er ikke jeg en reiseblogger, men om du ønsker et luksuriøst opphold hvis du vurderer en reise til Hong Kong, så er dette absolutt en anbefaling.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg