L´OCCITANE

Reklame – Invitert

Det er sprøtt å si at nå, nå føler jeg at jeg kan senke skuldrene og bare gjøre meg klar for en liten ferie i fem dager. Jeg har levd i en koffert alt for lenge nå, grunnet mye pendling mellom byer. Ikke misforstå meg, jeg synes det er kjempegøy. Men jeg får liksom ikke tid til å føle meg helt hjemme før jeg skal ut igjen. Så denne ferien gleder jeg meg til, for jeg skal nemlig på en roadtrip i Norge hvor jeg, Kristoffer, Sommy og Lovise (et kjærestepar) skal bo på forskjellige hytter og bare nyte norsk natur. Kroppen, hodet og hjertet mitt trenger dette så sterkt nå – og vi flyr til Ålesund allerede i morgen. Så kjører vi dit vi ønsker, men vi har så klart satt oss noen ønske-destinasjoner. Forhåpentligvis får vi gått en fjelltur og jeg krysse fingrene for fint vær så det kanskje blir muligheter for å bade. Eller i det minste få nyte en solnedgang, som er det beste for sjelen min. Dette skal bli så koselig!!!! Jeg kommer til å poste masse på Instagram story, så følg med der. Vi reiser med to personer som er veldig glad i foto, så jeg tipper det vil bli tatt en god bilder på turen. Og det klager ikke jeg over!


L´OCCITANE

For ikke så lenge siden var jeg på et event med L´Occitane på Amerikalinjen, og det var helt fantastisk der. Jeg ble sjokkert over hvor pent de hadde gjort det i stand, og hvor fine mennesker de hadde invitert med på denne lette lunsjen. Vi ble presentert for noen nyheter vi fikk med oss hjem i en goodiebag, og noen av produktene har jeg allerede tatt i bruk.












0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg