MIN 17.MAI FEIRING

Endelig klarer jeg å komme meg inn på bloggen igjen. Jeg vet ikke hva som har skjedd, men jeg måtte bytte passord og hele pakken for å komme meg inn, og fader så godt det er å ha kontrollen igjen.

 

De siste dagene har vært intense, morsomme og definitivt noen av de beste dagene så langt. Den beste dagen var uten tvil på 17.mai. Altså FOR et fint vær vi fikk?! Man kunne ikke bedt om bedre vær, heller bedt om at det skulle være litt kjøligere for alle de som gikk med bunad. Det må ha vært så varmt, og jeg kan ikke telle på fingrene om hvor mange ganger folk kom bort til meg og sa “Du er så heldig som ikke har bunad nå.” Jeg følte med dere alle sammen, bare vit det. Selve dagen begynte tidlig for oss da vi var invitert til frokost hos noen venner av Kristoffer i Oslo klokken 08:00. Der ble det champagnefrokost og veldig gode kaker til dessert. Vi hadde planer om å komme oss til 17.mai Utendørs arrangementet på St.Hanshaugen, og der ble vi en god stund før vi spaserte hjemover for å skifte – og fortsette festen hjemme hos oss. Forrige 17.mai var jeg helt ferdig da klokken var nærmere 21, tror jeg. Kroppen sa stopp, og den orket rett og slett ikke mer. Derfor prøvde jeg å være litt flinkere dette året, til å ta pauser mellom alle slagene. Gjennom hele dagen drakk jeg mye vann, sørget for å få i meg nok mat hele tiden og det resulterte til at jeg orket å være med ut på byen for å ha det gøy. Jeg er imponert over meg selv, og jeg var ikke den eneste som var det. Årets 17.mai feiring var absolutt vellykket, og jeg håper dere hadde en superfin feiring også.

Er det èn dag jeg aldri klarer å ta noen spesielt bra bilder på, så er det på 17.mai. Så jeg beklager for at jeg kun har iPhone bilder å dele med dere, men dere kan se hvor mye vi koste oss likevel <3













0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg