MIN FEIRING

Lite visste jeg at dette innlegget aldri ble publisert før jeg gikk inn nå, og blogge om en behandling jeg har tatt nylig. Så derfor får det innlegget vente til i morgen, så julebildene ikke blir mer forsinket her på bloggen haha… I år bestemte jeg meg for å ta det helt med ro, ikke stresse med å ta bilder, dokumentere alt eller være på sosiale medier. Jeg ville heller være til stedet, og ikke konstant føle at jeg måtte dokumentere til jobben min. På julaften ville jeg ha fri. Vi er en familie som ikke er så opptatt av å dokumentere alt. Det sier litt når nesten ingen i familien min er på sosiale medier, og det elsker jeg. De er holder fast til den gamle generasjonen, den generasjonen jeg skulle ønske jeg levde i. Jeg føler jeg lever i feil tid, det har jeg alltid sagt til søsteren min. Og det rare? Hun føler det samme. Vi er så forskjellige, men likevel så like når det kommer til verdier og syn på ting. Vi kan diskutere om så mange forskjellige temaer, og likevel føles det ut som om vi prater med oss selv pga enigheten. Det er rart, men også en stor lettelse å vite at noen tenker likt som deg.

Så til tross for en lite-dokumentert julaften i år – dokumenterte jeg noe. Rett og slett for å ha noe å vise dere, det er tross alt jobben min, til syvende og sist. Vi feiret julaften hos mommo, en intim feiring med 5 stykker inkludert meg selv og det var deilig. En rolig, koselig og avslappende dag. Vi så på julefilmer, spiste mye Twist (der daimen alltid er det første som blir spist opp), og spiste kalkun til middag. Man kjenner at ingen vil være den første til å nevne gavene, selvom det klør i fingrene etter å åpne dem. I år var det mamma som ikke klarte å holde ut lenger, og da var det i gang. For hver eneste jul som går, blir gavene bedre. Ikke dyrere, men vi blir mer kreative og forstår mer hva de andre har lyst på. Jeg gleder meg til å vise dere alt det fine jeg fikk, for det var mye!♥

Håper dere hadde en fin feiring, og at dere er klare for å kicke ass i 2019.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg