MIN NYE SPOTIFY LISTE

Hei fine sjeler <3 Jeg tenkte bare at jeg kunne dele den nyeste Spotify listen min med dere. Jeg har savnet å ha noe som gjør meg ordentlig glad på morgenen, en liste som det alltid frister å sette på fordi man får litt rockefot. Jeg bestemte meg til slutt for å lage en liste med mine feel good sanger, men som også er gamle klassikere som de fleste burde kjenne igjen. Jeg har ikke funnet mange låter enda, så hvis dere skulle ha noen som passer inn på denne listen – GI MEG TIPS! Akkurat nå er jeg hekta på Hold on, I´m comin´. Jeg bare elsker rytmen i sangen. Kan vel ikke legge skjul på at den sangen er en favoritt etter jeg har rundet White Collar serien to ganger hehe.

Den nye listen min finner du HER.

2 kommentarer
    1. Det meste fra Leon Bridges, Amy Winehouse-rehab, Mary J Blige-next level, Ruel-dazed & confused, Khalid-suncity, en del fra Zayn sitt nye album, MAX-lights down low, Houston Kendrick-hello darlin´, Dan+Shay-tequila, Daniel Caesar-we find love, Jaheim-put that women first, Bazzi-why (egentlig alt fra han), Shawn mendes- lost in japan, Nicky jam, J baldvin- X, Mavado, stacious-come into my room, og Popcaan-luh ya bad

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg