NELLY FONDAZIONE

Reklame | Nelly

FOTO: Rasmus Lindahl (@rasmuslindahl)

Jeg kan med hånden på hjertet fortelle dere at jeg er så glad for at jeg dro på Nelly sin 15 års feiring. Dette var min første fest med de, ettersom jeg forrige gang ikke kunne bli med til Ibiza på grunn av min daværende jobb. Dette er flere år siden, så det er utrolig gøy å endelig ha muligheten til å oppleve dette. Gjennom flere år har man sett at Nelly vet hvordan man holder fester, og denne gangen var jeg midt i festen selv. Stemningen, musikken ( 10/10 ) og menneskene der gjorde den kvelden så artig. Jeg er ikke en av de som liker å feste så mye, men jeg kommer aldri til å takke nei til en Nelly fest – bare så det er sagt.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg