NELLY HANGOUT

Reklame | Nelly

For øyeblikket føler jeg meg nesten bare rar, og sliter med å forstå at jeg har vært 4 steder på bare litt over 1 måned. Tiden har gått så fort at jeg nesten ikke har rukket å innse hvor jeg er i øyeblikket før jeg plutselig er et annet sted, i det andre øyeblikket. Det begynner først nå å synke inn hvor jeg har vært, ettersom jeg ikke skal på flere reiser i år. Og dette er helt sykt å si, men det er så godt å vite at jeg bare skal være i Norge resten av året. Det har vært fantastiske jobbreiser, etterfulgt av en siste ferie som jeg virkelig trengte. Men det har vært mye for meg, hvert fall veldig mye på så kort tid. Til neste gang krysser jeg fingrene for enda flere reiser, men kanskje litt pauser blant slagene så jeg får samlet krefter. Jeg vet ikke hvilke krefter jeg har levd på den siste tiden, aldri kjent på den rare følelsen i kroppen før. Som om jeg er tilstede, men jeg er et helt annet sted i tankene. Det har vært lærerikt, absolutt. Men profesjonelt sett så må jeg lære meg å si at nå trenger jeg en pause, eller at jeg bare trenger 1 time alene på rommet for å samle meg litt. Jeg er så dårlig på sånt, for det verste jeg vet er om noen tror jeg er utakknemlig for hva jeg får oppleve. Og derfor ender det alltid opp med at jeg blir med på alt, fremfor å kanskje ta den ene timen på rommet som hadde gitt meg så mye.

 

Jeg har vært på så mange reiser, og ligger derfor kraftig bak skjema på å dele alt med dere. Derfor fortsetter jeg der jeg slapp, som var en flyreise rett fra New York med Redken, til en feiring i Stockholm med Nelly. Jeg kom rett fra flyplassen til showroomet deres og jeg følte meg virkelig som den stygge andungen i det rommet. Men det var likevel så gøy. Jetlagged og svett blant så mange vakre mennesker i et rom, der stod jeg og nøt noen pizzastykker og en god drink. Jeg ble der ikke så lenge før jeg dro til hotellet for å sove ut og samle ny energi til den store feiringen på lørdagen, mens de andre dro ut på byen. Gjett om jeg var glad for å legge meg i sengen på hotellrommet, ohhhh my god.

 

♥♥♥

FOTO: Emma Grann (@emmagrann / @studiofemme.se)

2 kommentarer
    1. Så koselige bilder og gøy med mye reising! Håper du nyter tiden fremover og tar deg tid til å slappe av også<33

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg