NEW IN – NEW BALANCE

Reklame – sponset sko

Jeg flyttet aldri 100% inn til Oslo, men man kan vel si at livet mitt begynte å blomstre i den byen da jeg ofte bodde hos kjæresten min flere ganger i uken, noen ganger flere uker i strekk. I perioder befant jeg meg nesten bare i den byen, fremfor hjembyen min – og det var mye grunnet kjæresten, men også mye jobb. Det har bare gått èn uke siden han flyttet, og jeg kjenner at han er borte. Bare det å ikke lenger ha et sted å dra til i Oslo, et sted å sove, og ingenting som føles litt som hjemme der mer. Det er rart. Jeg flyttet offisielt ut av leiligheten i går. Da pakket jeg med meg det siste som stod i leiligheten som var mitt, noen poser og en håndkoffert fylt av dilldall alle jenter har. Forrige uke dro jeg hjem med en svær koffert og min håndkoffert, i tillegg til poser hengende over skulderen min. Det føltes nesten ut som en break-up, but thank god it´s not.

I dag hadde jeg en avtale med en fotograf som heter Christian, for å få hjelp med noen bilder. Min kjære har alltid tatt bildene for meg, og nå trenger jeg noen mens han er borte. Derfor hadde jeg og Christian en liten shoot i dag for mine nye sko fra New Balance – som jeg allerede har vist dere i en annen farge (innlegget under). Det er utrolig behagelig når folk forstår måten du vil ta bilder på, og alt bare flyter. Det gjorde det denne gangen, og bildene ble så kule at jeg vil dele de med dere her selvom jeg kun skal ha to poster med disse på Instagram neste uke.

FOTO: Christian Andrè Heredia (@christiiiaan)

Skoene er små i størrelsen, hvis noen skulle lure. De selges med sorte lisser, men i skoesken finner du hvite lisser som jeg foretrekker til disse.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg