NYC DAY 1

Reklame | Redken

Før og etter farge, makeup og styling:

FOTO: Anna Stokland (@annastokland)

Denne reisen i New York med Redken har vært helt fantastisk. Desidert en av mine beste turer! Og jeg har en del bilder å vise fra turen, så gled dere. Vi har endelig fått bilder fra fotografen som var med oss en av dagene, pluss at jeg i tillegg har knipset litt selv. Allerede på vei til New York møtte jeg og Steven, på litt forsinkelser som gjorde at vi ble rastløse for å si det mildt. Det var ikke direkte, så vi mellomlandet i Stockholm, og fikk vite at flyet var forsinket 5 timer. Så da vi endelig kom frem til leiligheten i Brooklyn, så var det rett i sengs ettersom klokken var langt over midnatt, før vi skulle opp for å komme oss til Cutler salongen. Dette var den store dagen hvor jeg fra Norge, samt to andre jenter fra Sverige og Danmark skulle farge håret. Hele prosessen ble filmet og shootet, fra start til slutt. Men nå har dere kun fått sett bildene fra timene i salongen. Jeg skal poste bilder fra fotoshooten vi hadde i Brooklyn i morgen (hvis jeg har tid). Jeg reiser nemlig til Milano i natt, så det er litt mye som skjer om dagen – og jeg elsker det. Men jeg har hatt så sinnsykt uflaks helt siden jeg reiste til New York, at det selvfølgelig skal toppes med at jeg blir syk. Hele denne uken har jeg ligget hjemme med feber, forkjølelse og elveblest. Og det har vært hardt å avlyse alle planene jeg hadde denne uken. Det er noe jeg sjeldent må gjøre, så jeg er enda irritert på meg selv for å fremdeles være dårlig. Heldigvis føler jeg meg litt bedre, som gjør meg mer reiseklar for enda en jobbtur. Men ikke glem; jeg har MASSE å fortelle dere, og ikke minst vise dere <3

6 kommentarer
    1. Vet du hvilken farge som ble brukt på håret ditt? Skal farge det selv og har lyst på lik farge som du har, den er så fin <3

      1. Hei Guro!! Jeg fikk svar fra frisøren nå, så her kommer det detaljert <3

        Her er selve fargekoden:

        Fargeblanding:
        Shades
        6NA+6N (grov kam og cc lysere versjon i lengdene)

        Diagonale felt m 9g + 9p for å skape spill

        6NA = Natural ash (lys brun/brun ask)
        6N = Natural (lysbrun/brun)
        (Blandet det lysere ut mot spissene)

        Feltene var en kombinasjon av 9g (blond gold) og 9p (blond pearl)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg