… OH I WISHHH

Jeans Weekday / Kjole Gestuz / Sneakers Nakedcph / Hårspenner Zara

Buksene er i favorittmodellen min Row, men jeg har mine jeans i en litt lysere blåfarge. De får deg til å se lenger ut, som er helt fantastisk for oss som er lave. Så har jeg fått helt dilla på Air Force igjen. Jeg hadde så dilla på dette for 3 år siden, og comebacken kom på helt perfekt tidspunkt til denne fargekomboen. Babyblå – søteste fargen til nå. De to andre produktene snakker for seg. Se for deg den lekre kjolen med boots som går over knærne, wow. Og på en kjedelig hverdag fresher du deg opp med noen søte hårspenner for å sette preg på antrekket ditt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg