SEE YOU SOON NEW YORK

Det er så sprøtt å tenke på at jeg skal tilbake til storbyen jeg elsker i morgen. Men det som gjør at jeg nesten må klype meg selv i armen for å forstå at dette ikke er noen drøm, er at jeg reiser dit med Redken. Dette er en drøm jeg aldri tenkte kom til å bli en virkelighet – å reise rundt med et fantastisk team gjennom jobben. Det er faktisk ikke min første reise med Redken, siden jeg tidligere i år dro til Köln i Tyskland med dem. Da feiret vi Shades EQ, mens vi denne gangen skal besøke hovedkontoret til Redken i New York og være Backstage på NYFW. Jeg tror ingenting kan toppe dette – i så fall venter jeg spent. Vi skal bo i en Airbnb leilighet i Brooklyn, og jeg gleder meg så mye til å komme meg dit for å ta masse bilder jeg kan vise dere. Det er så mye personlighet i den leiligheten, så jeg kommer nok til å føle meg veldig hjemme der. Vi kommer til å være en stor gjeng som bor der, så det er nesten så man får følt litt på hvordan mange modeller har det under oppdrag. Ettersom jeg skal være hårmodellen for Redken under denne turen. Med det sagt; skal dere ikke se borti fra at jeg kommer hjem med mørkere hår (!!!!). Dette året har virkelig overrasket meg stort, og fått meg til å endre tankegang om veldig mye. Så jeg har aldri følt meg så klar for å reise på en ny jobbtur, som nå. Denne gangen er vi der under New York Fashion Week som jeg vet vil bli helt rått. Jeg skal være der helt til torsdag, og jeg lover at jeg skal underholde dere her på bloggen og ikke minst på Instagram. Nå må jeg fortsette med pakkingen, ettersom jeg drar inn tidlig til Oslo i morgen for å møte Steven, som er min personlige frisør under denne turen. Han var med på turen til Tyskland tidligere i år, så vi har mye å catche up siden sist.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg