SES I MORGEN STAVANGER

Det er en sjelden gang i året vi jentene klarer å finne en dag til å møtes, men den dagen kommer alltid. Det blir litt vanskeligere enn normalt siden en av jentene jobber som sykepleier i Trondheim mens hun andre bor i California. Vi vet at de alltid er hjemme i julen, men det er også den mest hektiske perioden. Derfor ble det denne lørdagen som passet, og klokken 10:00, fordi flere måtte på jobb om bare få timer. Vi ble enige om å ta frokost på Moments i sentrum, og det var så koselig!! Du kan bare gjette hvor mye vi hadde å prate om og ta igjen når vi kun møtes èn gang i året, hvis ikke enda sjeldnere. Det er så koselig å se at ingenting er forandret. At man enda er den samme personen til tross for at det går lang tid mellom hver gang vi møtes. Man fortsetter liksom der man slapp, og sånn synes jeg det skal være.

Etter en koselig frokost, var det rett hjem for å fortsette pakkingen. Jeg skal nemlig til Stavanger i morgen og bli der en uke, så det gleder jeg meg skikkelig til. Jeg er utrolig spent på hvordan nyttårsaften blir i år, siden jeg feirer den der. Men jeg vet at det blir koselig! Jeg er i tillegg litt stolt over meg selv for øyeblikket. Jeg har nemlig kjøpt meg en ny koffert som er mindre enn den store jeg har, men større enn håndkofferten min. Perfekt til en 7-dagers ferie. Grunnen er så enkel som at jeg ikke vil pakke med meg for mye til små reiser, men akkurat nok. Og det tror jeg at jeg har fått til denne gangen.

Ha en riktig god lørdag!!

Denne jakken er seriøst det BESTE kjøpet ever.

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg