SHOE SHAME

Annonse for LOUDS

For meg som er en sneaker jente, og konstant møkker de til, er det veldig viktig å ha riktig skopleie for å oppbevare fargen og følelsen av nye, hvite sneakers. Ingenting er som en kompliment fra venner som høres slik ut “skoene dine er alltid rene, hvordan får du det til?”. Det er ingen snarveier til rene sko, og alt handler om hvordan du behandler skoene dine. Jeg skal innrømme at det skjærer i hjertet mitt av å se andre sneakers nærmest ugjenkjennelige siden de er så møkkete. Og som oftest får jeg som svar at eierne ikke vet hva de kan gjøre for å få de rene igjen. Det eneste jeg tenker da er rett og slett latskap, for det tar deg bare noen minutter å gjøre de rene igjen – men det spørs også helt på hvilken skopleie du velger. Jeg har vært borte i mye forskjellig innen skopleie, men det jeg har savnet er å få alt jeg behøver hos et og samme merke. Det var derfor så artig å få forslag om å skrive om en ny skopleie jeg ikke har hørt om før, Shoe Shame. Jeg fikk beskjed om at pakningen (utseendet) på skopleien var sexy – og da ble jeg med en gang nysgjerrig. Jeg klarte ikke å forstå hvordan noen kunne få dette til å se sexy ut, før jeg faktisk åpnet esken alt kom i og jeg med en gang forstod hvorfor. Pakningen er så kul at det glir rett inn som interiør hos meg. Det stilrene designet og gulfargen som gjør mye, gjør også veldig mye på bilder OG i hjemmet. Vanligvis er dette noe man helst legger bort i en skuff for å ikke synes, men dette er noe jeg absolutt kunne satt frem på hyllene mine slik at de alltid er synlige. 

Jeg tenkte det kunne være litt gøy å bare dele litt steg for steg med dere, om hvordan dere bruker de forskjellige produktene – så dere kanskje lettere vet hva dere trenger. Så nå skal jeg vise dere alle produktene fra Shoe Shame.

S H O E   S H A M E

Lose the dirt HER

Har du fått flekker på skoene, så er denne en god redning. Her påfører du gel på sko-børsten, dypper den i vann og deretter skrubber skoen til du ser flekkene går av. Ta så en serviett (eller håndkle), tørk av overflaten og la skoen lufttørke.

Remember white HER

Denne er min personlige redning til alle mine hvite sko som har fått riper/ møkk som sitter dønn fast. Her rengjør du først skoen for det du klarer å få av, rister flasken og påfører dette på områdene som trengs å finpusses. Denne skal også lufttørkes, så er skoene så gode som nye. Denne bruker jeg spesielt på yttersålen som alltid blir møkkete og slitt.

Shoe Shield  HER

Dette er vanlig impregnering som de fleste kjenner til. Rist flasken og spray på skoen, gjenta dette etter 30 minutter for best resultat. Og la skoene tørke i 24 timer før bruk.

 

Sweet feet HER

Sko deo er så undervurdert at jeg får ikke sagt det nok!!! Dette bruker jeg på alle mine sko, fordi jeg liker at skoene mine lukter godt og føles rene. Her sprayer du på innsiden av skoen, og lar den lufttørke – og så er du good to go. Kjempeenkelt!

Wipe and walk HER & Brush it off HER

Å ha cleaning wipes til sko er ganske lurt å ha, så du slipper å bruke tørkepapir som flasser av og håndkler du helst vil bruke til kroppen din. Noe som også er lurt å ha er en børste, slik at du får skrubbet skoen ordentlig for møkk.


Lose the dirt Kit HER

Det kommer også et Kit hvor det følger med det du trenger for å holde skoene rene.

2 kommentarer
      1. Jeg skal innrømme at jeg selv kan finne på å gjøre dette en sjelden gang, men det kan ødelegge skoen. Fikk streng beskjed om dette da jeg selv jobbet i butikk som solgte sko, at jeg måtte begynne å behandle dem bedre haha…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg