SHOOT FOR VIND JEWELRY

Fotograf: Mikkel Walle (@mikkelwalle)

Å se sjekke kalenderen min er det siste jeg ønsker å gjøre, for denne sommeren er sååå fullbooket at jeg blir stresset. Allerede i mai måneden trodde jeg det skulle være stille, men det viste seg å bli alt annet enn det. Samme viser det seg at juni blir, bare at jeg er litt mer forberedt her. Allerede nå har jeg vært på to fotoshoots så langt i juni, og jeg synes er så gøy å bli spurt gjennom jobben! Det er akkurat det jeg vil, og jeg vil selvfølgelig hjelpe til med det jeg kan også. Min siste shoot var for Vind Jewelry, som fremdeles er i sin startfase ettersom det startet i 2017. Jeg hørte om Vind på Stavern festivalen i fjor, og helt siden da har jeg elsket ringene. Jeg eier flere ringer derfra, så det var veldig stas å bli spurt om å være modell for noen av deres nyeste ringer som dere ser på bildene over. Jeg vil kalle dette for ringer på budsjett – de er billigere enn de fleste andre som er på markedet. Men de har fremdeles den klassiske stilen på ringer som jeg elsker, og jeg tror dere vil like de også <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg