SHOT WITH ANALOG

Jeg har så vidt turt å se når jeg sist blogget, for jeg vet at det er en stund siden. Det har aldri gått 1 uke siden sist jeg publiserte noe, og allerede i skrivende stund har jeg savnet det så mye. Jeg har ledd, grått fordi jeg har vært sliten, vært sint og vært hakket mer stresset enn på lenge. Alt fordi jeg vil være med på alt, og kroppen ikke orker mer. Jeg vet ikke hvor mange hviledager denne kroppen har hatt den siste tiden, men det har fått meg til å slappe mer av. Og få tid til å ta inn alt det gode som skjer rundt meg om dagen. Jeg er lykkelig, samtidig redd for mange ting, men mest av alt takknemlig. Det er bare så merkelig å ikke ha hatt en dialog med dere på lenge, og at jeg skal til Paris i morgen – uten å ha nevnt det til dere tidligere, jeg føler meg slem (?). Juni og juli har vært og kommer til å bli de mest hektiske månedene så langt i år. Det er så mye som skjer rundt meg, og før jeg vet ordet av det sitter jeg på flyet til Ibiza om bare èn uke. Jeg har ikke rukket å innse at jeg har 2 reiser på under en uke, men det forstår jeg nok heller ikke før jeg har satt min fot utenfor flyet på destinasjonene.

Rett etter at jeg kom hjem fra Ålesund, ble bildene jeg hadde tatt med mitt analog kamera fremkalt. Så siden dere ikke har hørt noe fra meg på en liten stund, er det en perfekt anledning til å gi dere en liten recap på året mitt så langt gjennom bilder. Jeg skal også få blogget om Ålesund turen så fort jeg har fått roet meg ned noen hakk mellom slagene.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg