SISTE BILDEDRYSS FRA SVALBARD

Jakken er fra Peak Performance til alle dere som har spurt & luen er fra Odd Molly.

Nå folkens, nå lover jeg at Svalbard spammet er over etter dette bildedrysset. Det føles nesten rart ut, for det ble tatt flere tusen bilder på turen – så dere kan bare forestille dere tiden det har tatt for å gå igjennom alt. Det er litt deilig, og litt trist at det ikke er mer å gå igjennom. De to siste dagene vi var på Svalbard tok vi en båttur den nest siste dagen for å få sett mer fjell, et lite håp om å se isbjørn og for å se den kjente spøkelsesbyen kalt Pyramiden. Det var en 10 timers lang båttur, som vi alle var enige om at ble litt for lenge. Til tross for at det var for mye is å bryte seg igjennom med båten, fikk vi sett Pyramiden på litt avstand. Her skulle vi egentlig gå av på land, men så nærme kom vi oss ikke. Det ble derimot mulig å gå ut på isen rundt oss for å strekke ut tiden litt, og strekke litt ekstra på bena for dem som ønsket det. Etter den lange båtturen dro vi på Stationen for å få i oss litt middag, før de fleste av oss tok kvelden tidlig. Den siste dagen vi var på Svalbard hadde vi litt tid til å utforske selve byen til fots, som var veldig koselig før vi dro tilbake til hotellet for å bli hentet av en buss som kjørte oss til flyplassen.

Jeg er så takknemlig for turen, og det fine reisefølget jeg dro med. Jeg trodde aldri jeg kom til å kunne si at jeg har vært på Svalbard, og det er takket være Kristoffer og hans familie.