SOMETHING NEW – THE WHITE HANDBAG

Reklame – Gave fra Adax Bags




Det er sprøtt hva en story på Instagram kan gjøre i dette tilfelle her. For noen dager siden la jeg ut to poster på story, der jeg viste følgerne mine bilder jeg har lagret som inspirasjon. Og blant alle de bildene jeg la ut i en collage lignende post, var det en hvit veske. Dette så Adax Bags, de kontaktet meg dagen etter og takket så mye for dette – og sendte denne vesken rett i posten hjem til meg. Jeg er ikke vant til slik opperksomhet, og mennesker som er så gavmilde, til tross for at jeg jobber i en bransje der dette skjer på dagligbasis for andre influencere. Jeg synes det er så hyggelig gjort av brands å ville sende en gave, for å vise at de er takknemlige. Sånt sjokkerer meg, men mest av alt blir jeg så glad.

Jeg har nylig blitt mer og mer interessert i vesker igjen. Dette var jeg helt obsessed med for flere år siden, men så roet det seg ned. Nå er denne veske-dilla boblen tilbake, og jeg skriker av glede over denne perfekte håndvesken som nå er min. Jeg har fulgt dette brandet på Instagram så lenge jeg kan huske, så jeg skal ikke legge skjul på at jeg bokstaveligtalt hoppet i været av glede da jeg mottok vesken. Håndvesken er i en perfekt størrelse hvor jeg får plass til mitt Sony kamera, en ekstra linse og alt annet dilldall jeg fyller veskene mine opp med. Ikke bare er den fin i hånden din, men den er også helt nydelig hengende over skulderen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg