SWIMMINGPOOL SHOOT

FOTO: Karoline Brenden Skaug (@karolinebskaug)

Stor takk til Mossehallen i hjembyen min som lot meg ha shoot her, samtidig som jeg fikk meg en tur i memory lane. Jeg vokste opp i denne hallen, lærte meg å svømme her, jeg var en av de raskeste ned sklien siden jeg alltid dro bikinitrusen langt inn i rumpa og gjemte meg bak veggene for å sjekket ut guttene i badebuksene med resten av jentene som var fnisete i den alderen. GUD for noen tåpelige og gode minner det er fra denne plassen.

Denne shooten var til en kampanje for BikBok, og det var SÅ gøy å få være en del av den.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg