TAKK FOR ALT

Annonse for LOUDS

Det føles litt uvirkelig å skulle skrive dette blogginnlegget, for ett år har gått så utrolig fort. Jeg husker det som om det var i går, at jeg satt i baksetet i bilen til Annette etter å ha vært i møte med LOUDS og Egmont. Vi ble sendt inn på et rom uviten om hvilken kunde det var siden det var så hemmelig. Der satt det 2 flotte damer, som du så gledet seg til å fortelle oss om hvem de var. De hadde allerede valgt oss, uten at jeg skjønte dette frem til jeg ble kjørt til Nydalen etter møtet var over. Jeg forstod ikke helt hva som foregikk, og jeg skjønte at jeg var den eneste. Alle hadde allerede feiret, men jeg satt usikker i bilen og sa til Annette “Jeg håper de vil jobbe med meg”, og hun sa “Madeleine, avtalen har gått igjennom. Du er nå ambassadør for Ghost”. Ghost var dekknavnet så ingen skulle forstå noe. Det var så gøy å holde dette hemmelig så lenge, før navnet LOUDS ble bestemt. Jeg husker Annette sa til meg at jeg burde feire, men det tok ikke mange sekunder før jeg begynte å gråte og hun sa “nå får du meg til å gråte også”. Jeg tenkte aldri at noen ville velge meg utifra alle bloggerne vi har i Norge. Jeg har aldri vært den heldige, alltid vært den som har tapt gang på gang. Så å få den siste bekreftelsen i bilen, det var et spesielt øyeblikk for meg. Lite visste jeg at dette året kom til å bli mitt beste.

Å ha vært ambassadør dette året har vært spennende, lærerikt og skummelt på samme tid. Tenk at jeg og Kristine var med på dette prosjektet nesten fra starten av. Vi var med på så mange beslutninger, inkludert å lande på navnet LOUDS (!!!). Det er stort, og så forbanna kult å kunne si til personer jeg møter på. Dette året med dem har vist meg hvor mye jeg egentlig klarer å levere til kunder, og ikke minst hvor mye jeg ønsker å levere videre til nye. Jeg må også fortelle hvor glad jeg er for at de valgte meg og Kristine. To helt forskjellige jenter, men likevel to jenter som kom så godt overens. Jeg kunne ikke hatt en bedre partner i LOUDS, så jeg vil takke alle for dette – for at dere valgte oss to til å være ambassadører. Og for at dere hadde troen på oss. Det blir så spennende å følge med på LOUDS til neste år, og se hvilke mål de når.

Nå vil jeg vise dere et  bildedryss av min reise med LOUDS, slik at dere kan se hvor gøy vi har hatt det.

København – Jeg var så heldig å fikk bli med på København fashionweek for første gang.

Showroom til Vans – Vi var på innkjøp.

Showroom til Ellesse – Vi var også på innkjøp her!

LOUDS fotoshoot – Vår aller første shoot.

Berlin – Jeg ble invitert av PUMA til å reise på et Highsnobiety release event på disse skoene.

LIVE – Nettbutikken ble endelig live!

Amsterdam – Vi dro på en business tur for å treffe personene bak Colourful Rebel.

Alnabru – Vi hadde mange, og lange dager i fotoboksen for å ta produktbilder til nettbutikken.

PUMA x KENZA – Lanseringsfest for PUMA sitt samarbeid med Kenza.

Takk for at jeg fikk være en del av LOUDS i 2018, og masse lykke til videre ♥

8 kommentarer
      1. De ønsker å gå en ny vei, og velger derfor nye profiler som ikke går under kategorien mote som jeg gjør. Veldig trist siden jeg har vært en så stor del av dette, men de ønsker å vokse så jeg kan ikke annet enn å forstå grunnen deres❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg