THE MET

Reklame | Redken

Før jeg sier noe må jeg bare gi mitt eget kamera ros for å ta sykt bra bilder. I en periode likte jeg ikke kameraet mitt Sony A6000. Jeg var bare så lei. Men den pausen fra kameraet var bra for meg. For nå er jeg kjempeglad i det på nytt igjen. Det er så bra til å ta portretter, og jeg elsker å ta det av mennesker. Det siste bildet er en av mine favoritter fra reisen. Det er av den svenske agenten på turen, nydelig dame! De to andre menneskene dere ser over der igjen (blant annet min hårfrisør på turen Steven), og min norske agent Tahiya –  jeg er virkelig blessed som har en slik agent på turen. Jeg hater å bruke ordet blessed for mye, men jeg kan virkelig ikke tro at jeg får oppleve alt dette. Og enda bedre er det når de du reiser med er så snille, forståelsesfulle og man bare klikker. Siden vi hadde litt tid på dagen, før reisen hjem på kvelden, hadde de ordnet The Met billetter til oss som ville. Det anbefales virkelig, uansett om du er en person som drar på museum eller ikke. Både vakkert, spennende og sinnsykt fascinerende på en gang. Dette er enda en ting jeg kan krysse av på min bucket list <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg