TJUVSTART PÅ ROMJULSSALGET

Annonse for LOUDS

Denne helgen tilbringer jeg med Kristoffer siden han endelig er ferdig med alt av eksamener og jeg endelig kan få mer oppmerksomhet igjen. Så siden det var min tur til å ordne en datenight, tok jeg han med på en romantisk middag på Delicatessen på Aker Brygge i går. Han har aldri vært der før, og det er nesten sprøtt å tenke på, siden han elsker sånn tapas plasser der du bestiller flere forskjellige retter. Til neste gang har jeg lært at det holder å bestille maks 3 retter per person, og ikke 4. Det blir akkurat for mye, når du hiver ned på brød med aioli ved siden av. Og mitt problem her; Jeg elsker brød og aioli, jeg klarer nesten ikke å slutte å spise før det er tomt. Vi begge trengte denne kvelden, bare kose oss skikkelig og være oss to igjen. Vi satt der til klokken ble nærmere 22:30, og så bestemte vi oss for å gå på Vèritè, som ligger rett ved, for å ta en god drink. Og så komme oss i sengs da jeg måtte stå opp tidlig i dag for å få gjort unna litt ting.

LOUDS tjuvstarter romjulssalget allerede nå i dag, og dere aaaaner ikke hvor mye jeg elsker salg. Nå er det dessverre ikke en sjanse å få det før 24.desember, men unn deg en ekstra gave denne julen – for salget blir bare bedre og bedre desto lenger du blar. Personlig ble jeg sjokkert selv over hvilke varer de har satt ned, for det er over 700 varer som er på salg mellom alt fra 25%-70%. Og enda sykere, så er det flere av mine favoritter som er satt ned ganske mye i pris også, da mener jeg mye. Så derfor tenkte jeg å slenge inn mine favoritter som er på salg, slik at dere har muligheten til å kapre disse produktene før de er utsolgt.

TRYKK HER FOR Å KOMME TIL ROMJULSSALGET♥


Samsøe jakke HER. Før: 1999 kroner – Nå: 1500 kroner.
Puma sko HER. Før: 1000 kroner – Nå: 600 kroner.

Wesc skjorte HER. Før: 1200 kroner – Nå 600 kroner.
Puma sko HER. Før: 999 kroner – Nå: 600 kroner.

Samsøe jakke HER. Før: 2499 kroner – Nå: 1800 kroner.

Helly Hansen t-skjorte HER. Før: 399 kroner – Nå: 200 kroner.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg