WEEKEND VIBES

Såååå er det noen av dere som kjenner igjen dette antrekket? For noen dager siden la jeg ut en wishlist på her bloggen med et av produktene fra Weekday. Det kan bekreftes av dette produktet nå er mitt – og jeg er megafornøyd. Jeg har vært så flink til å ikke shoppe de siste månedene, så akkurat denne kjolen måtte jeg unne meg samt min første bikershorts som jeg egentlig hater. Men av en spesiell grunn passet den så bra til kjolen, at den også ble med meg hjem. Det er som sagt egentlig en kjole, men jeg synes også den er superfin å ha åpen, slik modellen har den på bildene. Jeg elsker når et plagg kan brukes på flere forskjellige måter. Den kjolen blir desidert et av mine topp 10 produkter denne sommeren. Den er lett i stoffet, og er en løs kjole akkurat sånn jeg liker det.

 

⇓ WEEKEND VIBES ⇓

 

Denne helgen feiret jeg bursdagen til Sara og Trine i Fredrikstad, sammen med flere av jentene mine. Det var kjempekoselig og det ble en veldig artig tur ut på byen. Men man angrer alltid litt på de to siste drinkene man bestemte seg for å kjøpe dagen derpå. Spesielt når det er buss for tog :))))) Etter at jeg overlevde bussturen hjem, så har jeg ligget rett ut på sofaen og unnet meg to bakte poteter til middag, etterfulgt av litt snacks. Gud som jeg elsker late søndager som denne. Nyt resten av søndagen deres!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg