FILMKVELD SLASH KOSEKVELD HOS TRAM

Chiddy Bang – Here We Go

Heyaaa! Nå skal jeg straks hoppe i dusjen, ikke bokstavelig talt for da kommer jeg nok til å skade meg, men jeg skal ta en kjapp dusj. Så skal jeg fikse meg litt fordi jeg skal leke med Kinga beste. Vi skal i butikken å se på hårfarge fordi Kinga vil farge håret litt mørkere. Vi får se hva vi finner, hihi! Etter det skal vi videre til Tram for å ha en filmkveld slash kosekveld med flere gøyale folk. Herlig, herlig, herlig!

Har vi tid så skal vi kanskje en kjapp tur innom Campino for å ha en liten kyllingsalat date. Lenge siden sist det der. Nå må jeg virkelig få litt fart i meg her så jeg ikke får det så veldig travelt, hehehehe.


Det er så klart tatt i dag. Jeg savner virkelig varmen.

Hva syns du om sangen & bildet ?
Skal du på noe kosekveld i dag eller hva skal du ?

– Vi snakkes ! <3

10 kommentarer

Siste innlegg