DAGENS OUTFIT 08.MAR.11

Cunninlynguists – Lynguistics

Heyaaa! Jeg skulle trene i dag med Karoline, først ble det til at det kanskje var for sent å trene rundt åtte tiden. For det andre ble det til at det var nyttigere om jeg brukte dagen min på å pugge til en sykt kjip naturfagprøve som vi skal ha ETTER skolen i morgen. For det tredje, så skal jeg ikke syte mer. Hihi. Jeg tar det igjen i morgen på zumba. Jeg skal hvertfall ta en dusj før jeg setter i gang pugginga.


Vind i håret? Haha.

Haha, skillsa i å redigere bilder i picnik. Langt ifra skills det her.

Lue Carlings Skjorte BikBok Bukse BikBok Utslitte sko som jeg elsker Loundry.

Hva syns du om sangen & bildene ?
Likte du outfiten & situasjoner som å måtte velge skolearbeid fremfor annet suger, right ?

– Vi snakkes ! <3

PS! Stem på bidraget til Kinga her.

21 kommentarer

Siste innlegg