SPØRSMÅL ANGÅENDE STUDIESPESIALISERING?

Kim Churchill – Truest Intentions (Credz til Fredrik)

Heyaaa! Jeg går på Malakoff på studiespesielisering eller lettere sagt almenn. Det er noen av dere som er ganske nysgjerrige på hvordan den linjen egentlig er. Om det er mye lekser, om det er veldig tøft og om man trenger baller til å takle alt. Siden flere har spørt, så kan dere stille meg spørsmål så skal jeg prøve å svare så godt som jeg kan slik at dere forstår hvordan linjen er. Jeg svarer senere i dag kveld!

Hva syns du om sangen & bildet ?
Er det noe du lurer på angående studiespesialisering? Kjør på!

– Vi snakkes ! <3

DENNE ER NÅ AVSLUTTET, MEN ER DET NOE MERE DERE LURER PÅ SÅ SPØRR MEG GJERNE UNDER PÅ MENYEN “KONTAKT” SÅ SVARER JEG DER!

13 kommentarer
    1. Hvordan er selve skolen? er det godt miljø osv? kan du liksom fortelle om hvordan kantina og om linjen din er god å gå på? 🙂

    2. hvor lang tid bruker du på lekser ? sitter du sånn driit lenge hver dag? og visst det er prøver , er det store mengder med sider man må lese da?

    3. er det en veldig tøff linje, altså at det er mye lekser, mange prøver/prosjekter osv? # er det en kjedelig linje? altså, folk sier de ikke vil ta studiespesialisering fordi de ikke orker mer “normal” skole, altså det samme gamle de har gått 10 år. derfor velger de heller en annen linje for å slippe det. men er det egentlig en “normal” linje, altså at det går i det samme som det gjorde på grunnskolen? eller er det en liten forskjell? # er det en kjedelig linje?

    4. er det vanskelig å komme inn?
      er det veldig likt u-skolen?
      er det vanskelig?
      har dere mye prøver`?
      hva er det som er forskjell på u-skolen og studiespes?
      går du første året elr andre året?

    5. Hvis du ikke hadde valgt allmenn, hva ville du valgt da?
      Hvorfor valgte du det?
      Hva er det beste ved det, og værste?
      Svarer du på video eller skriftlig? 😀

    6. Hvilke tider slutter du på skolen, har du samme tid hver dag eller er det forskjellig fra dag til dag? isfåfall når?
      hvilke fag liker du best? 😉
      har du noen fag med 5 som standpunktskarakter?
      er dere på pcen i hver eneste time?

    7. haha, søte dere er! 😀
      hmm, jeg lurte på om det må være en spesiell gjennomsnitt for å komme inn på allmenn? (jeg går ennå på ungdomsskolen, skjønner’u)
      jeg har hørt at det er mer chill enn på ungdomsskolen, er det sant?
      kan man velge hvilket fag man vi bli undervist i?
      hva er det som er bra med allmenn og hva er ikke bra med allmenn? :))
      har lyst til å velge allmenn, men er usikker D:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg