TIVOLI FUN

Ghostface Killah, Nate Dogg & Mark Ronson – Ooh Wee

Heyaaa! I går etter jeg hadde rydda litt kom Martine til meg, lenge siden jeg har sett ho så det var super herlig å se ho igjen! Det var jo tivoli i går ved Nesparken så da stakk vi dit hvor vi møtte på Kinga og Tram. Kom flere senere som vi også lekte med! Jeg angrer på at jeg kjøpte sukkerspinn rett før jeg tok Disco. Ble sykt kvalm og ikke minst svimmel. Men hahaha, Kenneth var helt syk med skrikene sine…

Hver gang han skrek blunka han med øya, og skrek helt sykt mens jeg, Kinga og Haris hadde helt sykt lættis. Det var ganske gøy, tihihihi. Så stakk vi til Campino hvor vi spiste god kebab pizza! Nammiz ja.


Bamser, og omg jeg vil ha den kua!

Haris, meg, Kinga og Kenneth.

Haha, ntååå.

HAHAHAHAHAHA!

Hva syns du om sangen & bildene ?
Har du vært på tivoli i år og blir du fort svimmel av karuseller ?

– Vi snakkes ! <3

16 kommentarer

Siste innlegg