DAGENS OUTFIT 15.MAI.11

Heyaaa! Jeg har noen utrolig supre venner. Jeg er jo ikke akkurat den med de fineste klæra osv. He-he. Så jeg har alltid ett problem når det kommer til jentekvelder, bursdager, fester, konfirmasjon osv osv. Men de er heldigvis motepolitiet og hjelper meg med å finne klær jeg kan låne osv. Denne gangen lånte jeg en bluse av Vivian og en høylivs shorts av Madelen. Takk gud for at dere finnes!

Jeg skal i konfirmasjonen til fetteren min, Ole, nå snart. Skal bli kjempe gøy! Ah, gleder meg til å se all den gode maten og alt det digge Ole får! Men nå må jeg nesten stikke før foreldra mine roper. Haha.


Bluse låner av Vivian Høylivs shorts låner av Madelen Sko Skoland

Brun på bena og bleik i ansiktet. Haha…

Hva syns du om bildene ?
Likte du outfiten min & vært i noen konfirmasjon eller skal nå ?

– Vi snakkes ! <3

30 kommentarer

Siste innlegg