NYTELSE

Heyaaa! Kaka jeg og Christine lagde i går ble superfail, den var alt for myk. Men den var spiselig og var overraskende god. Jeg ville lage den med masse kjærlighet, og Christine ga meg et dumt blikk hver gang jeg sa det. Skjønner ikke helt hvorfor. Alt smaker bedre når det er lagd med kjærlighet. Hihi. Endte opp meg at vi lagde den med masse stress. Ville jo bli ferdig før Dennis og Jørgen skulle komme hit.

Vi slappet av i kjelleren med znadder og filmen Date Movie. Den er så genial! Haha. Dennis og Christine stakk senere mens Jørgen ble igjen siden han natta hos meg. Det var veldig koselig. Hihihi, jebad.


Dette er jokke, jeg mener Christine. Ho er en jokker, jeg mener en kul jente.

Lørdagskos.

Ren nytelse. Mmm!

Hva syns du om bildene ?
Hatt en fin helg hittil, prøvd å lage oreokake før & hvordan gikk det ?

– Vi snakkes ! <3

9 kommentarer

Siste innlegg