BYEN OG FLAUSER

Nipsey Hussle Feat Lloyd – Feelin’  Myself (Credz til Selcuk)

Halla! Nå har jeg kommet hjem fra en liten tur i byen med mamma. Kan starte med å fortelle dere noe flaut. Det begynte å pøse regnet mens vi var i en butikk utenfor Amfi. Vi måtte inn på Amfi igjen, derfor løp jeg raskt og holdt på å mista buksa ned på knæra. Ganske flaut å tenke på at jeg flasha rumpa til randomz hvis noen så på meg akkurat da. Haha. Så tok vi en pause og koste oss med oreo kake. Hihi.

Martine som har vært borte fra meg i 5 uker er hjemme igjen!!! Møtte på ho i byen og det var så koselig godt å se igjen go’jenta mi. Epic fail: Mamma fikk ikke av seg en sko ho prøvde i en butikk så ho måtte få hjelp av noen som jobba der. Haha, akward moment. Kjøpte meg bare nytt undertøy og strikker.


Mami.

Kult å bli tatt bildet av mens man snakker.

Mamma er 9ggah.

Digg å få krusete hår pga den satans fuktigheten det var i lufta.

Paparazzi mor.

D-o-p-a.

Hva syns du om sangen & bildene ?
Skjedd noe lignende flaut med deg før ?

– Vi snakkes ! <3

14 kommentarer

Siste innlegg