SOMMERFUGLER I MAGEN

Halla! I morgen drar jeg til Tyrkia og jeg gleder meg så super masse. Vi reiser dit sammen med en annen konge familie som jeg seriøst digger til tusen. Tha Westby family. I tilegg er jeg så heldig å få ha med Martine og. Skal bli så koselig. Er andre venner som skal til Side så kommer sikkert til å møte på dem. Haakon som jeg ble kjent med for ett år siden skal jeg leke med i to uker. Rå fett sier jeg bare!

Hotellet vi skal bo på heter Side hill. Ser ganske fint ut så jeg er veldig fornøyd. Håper det er litt action på det hotellet og at det er andre tenåringer der. Tenkte jeg kunne vise dere noen bilder av hotellet.


Bassenget og legg merke til havet i bakgrunnen!

De har lagd en sklie som kun egnes til meg. He-he, bare prøv å kom nær den og du er dø.

Senga<3<3<3 (mamma sa den var hard siden de var der i mai, fml) Liker den utseendes messig da.

Tenk å chille her på kvelden med en drink. Haba haba!

Hello there bar!

Hva syns du om bildene ?
Skal du til Tyrkia i år & så ikke det hotellet koselig ut ?

– Vi snakkes ! <3

23 kommentarer

Siste innlegg