KAOS

J Rice – Stay With You (Credz til Jonas)

Halla! Siste nattaen hjemme i Norge, merkelig å tenke på at det har godt så fort. Huset her er rene kaos. Vi pakker og får frem og tilbake i stressende fart av følelsen om vi har glemt noe. Typisk reise følelse. Tenkte å oppdatere dere litt siden jeg er i Tyrkia. Tar med pcen så jeg oppdaterer så fort jeg har muligheten så håper dere leser bloggen min mens jeg er i Tyrkia. Første gang jeg tar med pc, jeg er kul.

Kommer ett siste farvel innlegg i morgo, just sayin. Og jeg skal sørge for at det skal bli en uforglemmelig ferie. Tror jeg burde gå igjennom en siste gang i kofferten så vi snakkes i morgen dere.


Denne jenta skal jeg tilbringe 3 uker med i Tyrkia. Gleder meg!

Hva syns du om sangen & bildet ?
Får du ofte den følelsen av at du har glemt noe når du pakker kofferten ?

– Vi snakkes ! <3

14 kommentarer

Siste innlegg