LYKKERUS

Manafest – No Plan B (Credz til sis)

Det er juleferie!!!!!!! Ah, det er så deilig herregud. Ventet så lenge på denne ferien nå. Jeg kan offisielt si at jeg er ferdig med julegave shoppingen og at jeg faktisk har fått litt julestemning! Jeg var med Martine i går og spiste en del mat. Desserten ble en vanvittig god sjokolade kake. Didrik reiste til Bergen i dag for å feire jul der så vi var på en siste date på sushi resturanten. Jeg kommer til å savne den gutten veldig.


Haha, her legger dere faktisk merke til hvor lyse tuppene mine begynner å bli.

Jeg er ikke glad i sjokolade kake, men jeg virkelig elsker denne.

Ps! Fikk vite at kaken var til en spesiell anledning. Vi tok den anledningen der vi. He-he.

Godjentami.

Hva syns du om sangen & bildene ?
Enig med at det er kjempe deilig med ferie ?!

– Vi snakkes ! <3

13 kommentarer

Siste innlegg