MIN VERSTE NATT NOENSINNE

Dette er noe av det verste jeg har vært med på noen gang. Alt vi skulle var å dra til Tyrkia.  Rett før vi dro slo mamma opp paraplyen inne. Da sa jeg at det betydde ulykke. Og det hadde jeg helt rett i. Denne natten har vært helt grusom. Vi kjørte i knapt 10 minutter før bilen vår ikke ville kjøre i mer enn 45 kilometer i timen og bilen begynte å lukte veldig brent. Alle tre skjønte at vi ikke kunne kjøre med denne bilen. Det var sent på natten, den var rundt halv 4. Vi måtte kjøre til farmor og farfar for å låne bilen deres. Endelig var vi på rett vei, trodde vi. I en rundkjøring skjedde noe helt uforventet. Pappa skulle til å svinge når bilen tok kontrollen og spant rundt. Det var rett før vi krasjet. Det var umulig å styre rattet. Vi hadde uansett ikke flere valg siden vi hadde et fly vi måtte rekke. Under hele veien til Gardemoen klarte ingen av oss å slappe av. Pappa pustet tungt, jeg var livredd og mamma var stum av panikk.

Det gikk fint helt til 1 time på flyet hadde gått. Det satt to drittunger foran og en drittunge bak oss. Den ene foran kastet opp og brakk seg. Mens de andre skulle man trodd var fighters i et videospill. Fremme i Tyrkia og alt vi ventet på var koffertene. Mamma gikk ut fordi hun var røyksugen og jeg fikk kofferten min med en gang og tok derfor følge med mamma. Jeg og mamma stod ute og ventet på pappa i nesten 30 minutter men han kom ikke. Det var noe som ikke stemte. Vi snakket med vaktene men vi fikk ikke lov til å gå inn. Etter lang venting kommer pappa ut, men en koffert mangler. Pappa sin er fremdeles i Norge.

Bussen som kjørte oss til hotellet kjørte plutselig veldig fort og stoppet no inn i helsikes kjapt slik at vi holdt på å krasje nok en gang… Så, da vi ankom Hotel Løwe og så rommet vårt ble alle stille. Det var ikke som det så ut på nettet. Det er kun ET rom hvor jeg ligger i en egen seng ca 20 cm fra mamma og pappa. Håper for guddsskyld at jeg får eget rom fort som faen. Jeg vil helst slippe å se mamma og pappa ligge i spoon. Rommet er så lite at både jeg og mamma fikk panikk. Jeg vil bare hjem nå.

Breaking news: Pappa har rotet bort mobilen sin, jeg ble sperret inne på hotellrommet og kom meg ikke ut.. Ønsker at denne dagen snart er over.

65 kommentarer

Siste innlegg