FRI FRAKT PÅ NELLY!

Halla! Stakk nettopp en tur innom Nelly og la merke til at det er fri frakt der nå. Herregud jeg har så lyst på nye klær hele tiden. Må beherske meg selv av pengebruket mitt. Bruker helt forferdelig mye penger på mat, sløsing rett og slett. Men tenkte jeg kunne vise noen godbiter som jeg gjerne ville bestilt hvis jeg ikke måtte behersket meg så mye akkurat nå. Handler du mye hos Nelly, eller har du andre favoritt nettbutikker?


Kjole link HER                                                                                               Kjole link HER

Topp link HER                                                                                               Topp link HER     


Sko link HER                                                                                                               Klokke link HER 

11 kommentarer

Siste innlegg