DREAMZ

BOYAA! Jeg har en utrolig merkelig fantasi. Men jeg hater at jeg ikke får fantasien ned på arket når jeg skal skrive stiler. Er jeg den eneste som ikke får mer av min ville fantasi annet enn da jeg drømmer? Jeg kan drømme om de rareste tingene, jeg har sjeldent mareritt noe som jeg er veldig glad for. Husker før, da drømte jeg alltid at jeg falt ned i et sort hull og våknet opp rett før jeg traff bakken. Ikke mint når alle tennene faller av og du har dem fremdeles i munnen. Det er så rart at nesten alle har hatt de samme drømmene, eller hva? 

15 kommentarer
    1. mine verste mareritt fra barndommen var av kaptein sabeltann… hahaha hadde den samme ekkle drømmen nesten hver kveld…..

    2. Hei Madeleine.
      Kommer BeachIt til å bli en butikk, eller kommer dere bare til å ta alle penga dere har tjent nå, også stikke?
      For den eneste grunnen tl at folk har kjøpt ting til nå er jo slik at dere kan ”komme” igang 🙂
      Lurer virkelig på om dere kommer til å faktisk gjøre noe ut av det, eller bare la oss sitte igjen med noen kapser og shirts. er veldig usikker på dette.
      Bryr dere dere om oss, eller bare penger? Skulle ikke nettbutikken snart komme?
      Hvorfor vente med å selge ut en ting, før dere selger neste?
      Tar dere alle pengene, du sletter bloggen, twitter osv og bare ‘later som ingenting’?
      Svar takk 🙂

    3. Jeg er også sånn som drømmer alt mulig rart! Også det med at det skjer noe med tennende mine! At de er løse og i munnen og bare dingler inne i munn.. Eller at de knekker! 🙁

    4. helena: Hei Helena!

      Først og fremst et spørsmål til deg: Hvorfor skriver du det at eneste grunnen til at folk har kjøpt er for at vi skal komme i gang? Snakker du alene for nesten 200 personer?

      Eneste grunnen til at folk har kjøpt ting er ikke for at vi skal komme i gang. Det vet vi og har fått bekreftelse for. Så det vet jeg ikke hvor du har fra med mindre det er derfor du kanskje har kjøpt noe 🙂

      Ja, BeachIt kommer til å bli en butikk. Vi tjener pengene og det er våres penger selvfølgelig. Men at du har det med at vi skal stikke av gårde i tankene dine skjønner jeg virkelig ikke. Det kalles svindel og det er trist at du tenker.

      Vi er fremdeles i en startfase. Men har kommet GODT i gang. Vi har tenkt veldig langt og nøye på dette. Selvfølgelig bryr vi oss om dere, hva er det for et spørsmål?

      Nettbutikken måtte vi vente til en av oss var 18 år, fordi vi ikke kunne opprette paypal eller betale over nettet med de kortene vi har ettersom man må være 18 for det. Didrik fylte nylig 18år, så nå skal vi endelig få kjørt skikkelig i gang og det gleder jeg med ufattelig mye til!

      Spørsmålet med at vi venter med å selge ut en ting før vi selger neste skjønner jeg ikke. Vi selger mye på en gang og sender det på samme dag. Kommer helt ann på når betalingene er registrert og kommet inn.

      Som jeg sa i sted, vi har alle pengene. Men vi skal fortsette og gjøre dette til noe stort! Jeg sletter ikke bloggen, det er en stor hobby og en del av hverdagen min. Så jeg syns det nesten er slemt av deg å si noe sånt.

      Håper dette ga deg noen svar.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg