MINE NYDELIGE LESERE <3

Hei dere! Åååååh, dere har vel så og si skjønt hvor mye jeg setter pris på at dere leser bloggen min og kommenterer? Jeg forventer ikke at noen skal kommentere, det er deres valg. Men til de som faktisk gjør det synes jeg er så vannvittig koselig gjort. Dere gir meg tilbakemeldinger på det jeg gjør og jeg tar det virkelig til meg! Det er på en måte som om jeg kjenner dere, men likevel ikke. Men en ting kan jeg si, og jeg har noen ufattelig gode lesere. Jeg håper dere forstår hvor mye dere faktisk betyr for meg. Det hørtes utrolig rart ut, men det er faktisk sant. Det blir en kommunikasjon mellom bloggeren og leserne som man bare ikke kan forstå med mindre man er en blogger selv. Til alle dere som leser bloggen min, tusen hjertelig takk. Dere gjør dagen min så bra. Er ikke dere flotte så vet ikke jeg. Ikke vær sjenerte for å sende meg noe, jeg setter pris på absolutt alt fra mine kjære lesere.

Jeg fikk post i går og pappa ga meg den i hånden. Jeg visste ikke hva det var eller hvem det var fra før jeg snudde brevet og det stod fra Sadie. Da begynte jeg å smile, fordi jeg vet hun er en leser av bloggen min! Da jeg åpnet brevet begynte jeg å smile fra øret til øret. Hun gratulerte meg med dagen som er til søndag den 18. november. Og dette er noe som aldri har hendt meg før så dette var veldig stort for meg og så betydningsfullt. Jeg kan ikke tro at jeg faktisk har så gode lesere. Vil bare si en gigantisk stor takk til kjære Sadie som sendte dette nydelige brevet til meg <3 Du er virkelig en skjønn jente! 

28 kommentarer

Siste innlegg