JEG HAR BURSDAG!

ENDELIG ER JEG 18 ÅR! Ååh, stor jente nå. Nei da, er ikke så stor…. Men herregud så gøy det er. Og tusen hjertelig takk for alle gratulasjonene som bare strømmer inn, det er så koselig<3 I går kveld spiste vi buffee og det var så mye å velge mellom! Så mye mat og så liten mage. Spiste kjempe mye, men Didrik spiste ufattelig mye. Jeg var så mett at jeg sovnet da vi gikk inn på rommet igjen. Så jeg sloknet da klokken var 23:30……. Med klær og alt, hahahaha.

Bursdagsbarnet som sovnet alt for tidlig:

Jeg og Didrik sjekket ut av hotellet 11:45 og dro hjemover da. De vi satt med hadde 2 søte hunder som vi koste med hele veien hjem. Utrolig hyggelige mennesker! Jeg kom hjem til enda ett søtt brev fra en leser, jeg må bare legge det ut det var så nydelig skrevet av hun. Tusen takk!  Nå skal jeg ned for å feire bursdagen min med god mat og familien. Ha en flott kveld!


Tusen takk kjære Marie Antonsen<3 Jeg tenkte å bare svare på spørsmålene her under. Jeg aner virkelig ikke hvordan jeg kom meg på topplisten, etter et invervju i Moss Avis eksploderte det bare. Inspirasjonen får jeg fra alt rundt meg, men best sommeren siden jeg elsker den tiden av året. Jeg er også veldig inspirert av mine venner! Bildene mine blir kun redigert i PhotoScape2 som er 100% gratis og veldig bra. På vinteren står jeg for det meste på snowboard, heller det enn twintip. Men ikke ta det feil, for jeg hater vinteren og står sjeldent på noe som helst. Headeren min er laget av en bloggleser og vet dessverre ikke hvor det er laget i. Håper dette ga deg nok svar! 

86 kommentarer

Siste innlegg